Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu. Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o tym oraz o możliwościach zmiany ich ustawień dowiesz się w Polityce Prywatności.

Autoryzacja

Grupa GP jest certyfikowanym dystrybutorem i serwisem pojazdów marki Techlife w Polsce, dokładamy wszelki starań by proces reklamacji, wymiany czy zwrotu towaru był jak najwygodniejszy i jak najszybszy dla naszych klientów. Na wszystkie nasze urządzenia udzielana jest 24-miesięczna gwarancja oraz na baterie 12-miesięczna gwarancja realizowana w systemie door to door.

Informacje o użytkowaniu i gwarancji

Pojazdy Techlife nie wymagają wymiany oleju, regularnych przeglądów oraz wypełniania karty gwarancyjnej. Do obowiązków użytkownika należy systematyczne ładowanie akumulatora, kontrolowanie ciśnienia w oponach, użytkowanie tylko w odpowiednich warunkach atmosferycznych.

Procedura Gwarancyjna

Złóż reklamację Sprawdź status