Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu. Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o tym oraz o możliwościach zmiany ich ustawień dowiesz się w Polityce Prywatności.

TECHLIFE - AKCJA SERWISOWA – MODEL X9

 Firma Techlife w trosce o bezpieczeństwo swoich klientów zawiadamia o możliwości usterki w modelach X9. Pomimo dbałości o każdy szczegół na rynek trafiły egzemplarze, w których możliwe jest pękanie elementu łączącego przednie koło z podestem. Wada ta dała o sobie znać w jednym przypadku, niemniej jednak podjęliśmy natychmiastową decyzję o sprowadzeniu i wymianie elementu we wszystkich hulajnogach, które posiadają konstrukcję pokazaną na poniższych zdjęciach.

INFORMACJE DLA UŻYTKOWNIKÓW X9 – diagnoza urządzenia.

Hulajnoga Techlife model X9 została wprowadzona na rynek w 2 wersjach. Wersje te różniły się konstrukcją elementu łączącego przednie koło z platformą hulajnogi.

Element ten znajduje się na miejscu pokazanym na poniższym zdjęciu, aby sprawdzić, czy hulajnoga posiada element wadliwy należy nachylić się i porównać element z elementem pokazanym na zdjęciu poniżej.

Techlife akcja serwisowa techlife x9
Techlife akcja serwisowa techlife x9

Po lewej stronie zdjęcia znajdziemy element w którym wada nie istnieje i z racji konstrukcji urządzenia nie jest możliwe jej wystąpienie. Nie ma w tym przypadku potrzeby kontaktu z serwisem.

Po prawej stronie zdjęcia widnieje element, w którym istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia wady. W przypadku stwierdzenia tej konstrukcji elementu zaleca się wymianę elementu hulajnogi.

PROCEDURA SERWISOWA – SPOSÓB NAPRAWY

Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia gwarancyjnego za pomocą formularza „zgłoś usterkę na stronie” https://grupagp.pl/usterka (WYMAGANE ZDJĘCIE OD SPODU HULAJNOGI!)

  Po otrzymaniu zgłoszenia serwis bezpłatnie wyśle poprawiony element wraz z instrukcją, w jaki sposób go wymienić. W przypadku problemów Technicznych z wymianą elementu istnieje możliwość dostarczenia hulajnogi do jednego z punktów Techlife w Polsce oraz wymianę elementu przez punkt dystrybucji Techlife.

  Za wszystkie wynikające z zaistniałej sytuacji utrudnienia przepraszamy. Robimy wszystko co w naszej mocy, by móc utrzymać poziom Państwa zadowolenia i rozwiązać problem możliwie jak najszybciej i w sposób jak najmniej uciążliwy.

~Zespół TECHLIFE