Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu. Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o tym oraz o możliwościach zmiany ich ustawień dowiesz się w Polityce Prywatności.

Jesienna promocja! Produkty marki Techlife w obniżonej cenie do 20% Do wyczerpania zapasów lub 06.12.2020 roku!

TECHLIFE - AKCJA SERWISOWA – MODEL X7 ORAZ X7S

  Firma Techlife w trosce o bezpieczeństwo swoich klientów, zawiadamia o możliwości usterki w modelach X7 oraz X7S. Pomimo dbałości o każdy szczegół oraz najwyższej kontroli, na rynek trafiły egzemplarze, w których możliwe jest pękanie sztycy (element sterujący widełkami) kierownicy. Wada ta dała o sobie znać w kilku modelach, niemniej jednak, podjęliśmy natychmiastową decyzję o sprowadzeniu i wymianie elementu we wszystkich hulajnogach, które posiadają konstrukcję pokazaną na poniższych zdjęciach.

  Pragniemy zaapelować o spokój wśród naszych klientów, z uwagi na fakt, iż powstałe uszkodzenie nie stanowi bezpośredniego zagrożenia dla życia lub zdrowia użytkowników. Dopiero długotrwałe korzystanie powoduje pogłębianie wady i może doprowadzić do całkowitego zużycia materiału.

INFORMACJE DLA UŻYTKOWNIKÓW X7 ORAZ X7S – diagnoza urządzenia.

1. Hulajnoga Techlife model X7, X7S została wprowadzona na rynek w 2 wersjach. Na poniższym zdjęciu (zdjęcie nr 1) widoczna jest wersja, w której wada nie istnieje i z racji konstrukcji urządzenia nie jest możliwe jej wystąpienie . Nie ma w tym przypadku potrzeby kontaktu z serwisem.

2. Na poniższym zdjęciu (zdjęcie nr 2 oraz 3 ) widoczna jest wersja, w której istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia wady . W przypadku posiadania takiego modelu zalecamy imbusem, odkręcić znajdujące się na czerwonej obręczy dwie śruby, podnieść obręcz i sprawdzić w jakim stanie jest fragment mocowania sztycy. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, zaleca się zaprzestanie użytkowania hulajnogi i kontakt z serwisem. W przypadku braku uszkodzeń pilna wymiana nie jest konieczna, urządzenie można zgłosić do serwisu w dowolnym momencie.

*W pierwszej kolejności będą obsługiwane przypadki z widocznym pęknięciem spawu. Następnie reszta hulajnóg z potencjalnie wadliwą sztycą kierownicy.

Techlife akcja serwisowa techlife x7 oraz x7s
Techlife akcja serwisowa techlife x7 oraz x7s
Techlife akcja serwisowa techlife x7 oraz x7s

PROCEDURA SERWISOWA – SPOSÓB NAPRAWY

Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia gwarancyjnego za pomocą formularza „zgłoś usterkę na stronie” https://grupagp.pl/usterka

  Po otrzymaniu zgłoszenia, urządzenie zostanie bezpłatnie sprowadzone do serwisu, następnie wymieniony zostanie element kierownicy na wolny od wad, a produkt zwrócony pod wskazany adres.

  Za wszystkie wynikające z zaistniałej sytuacji utrudnienia przepraszamy. Robimy wszystko co w naszej mocy, by móc utrzymać poziom Państwa zadowolenia i rozwiązać problem możliwie jak najszybciej i w sposób jak najmniej uciążliwy.

~Zespół TECHLIFE

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

- Czy mogę sam wymienić kierownicę?
- Tak istnieje możliwość wysłania samej kierownicy na wskazany adres wraz z instrukcją montażu. W tym przypadku marka Techlife do przesyłki dołoży wybrany gratis; torbę na kierownicę, lokalizator notione, zestaw opona z dętką lub uchwyt na telefon.